Klachten en klachtenprocedure
Klachten en klachtenprocedure
Klachten en klachtenprocedure
Klachten en klachtenprocedure
KLACHTEN EN KLACHTENPROCEDURE
Vechtsportproducten biedt goede kwaliteit en service.
Toch kan het voorkomen dat u een product ontvangt dat niet perfect is, dat kapot gaat nadat u het in gebruik hebt genomen of dat u om een andere reden een klacht heeft.
Mocht dit het geval zijn, neemt u dan contact met ons op via ons contactformulierl https://www.vechtsportproducten.nl/contact en niet met de leverancier. Wij zijn namelijk de verkopende partij en zorgen ervoor dat uw als klant centraal staat. Wij nemen voor u contact op met de betreffende leverancier. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om uw klacht op de juiste wijze en naar te vredenheid af te handelen.
Voor elk product dat door ons of van onze verschillende leveranciers is verkocht kunnen ook de garantievoorwaarden en termijnen per leverancier en merk verschillen. Onze service bestaat uit: persoonlijk contact, mouwen opstropen en ouderwetse mentaliteit. Geen keuzemenu’s, vervelende voorwaarden of poespas.
Indien mogelijk proberen wij u eerst per telefoon of email te helpen. Mocht dit niet lukken dan verlenen wij daar waar nodig service aan huis. Wij schakelen dan onze servicepartner in. U wordt hiervan op de hoogte gesteld door ons. De servicepartner zal vervolgens telefonisch met u een afspraak maken om een afspraak in te plannen.
In geval dat het product moet worden omgeruild, gerepareerd etc. zorgen wij ervoor dat de retournering op de juiste wijze plaatsvindt.
Mocht de serviceaanvraag buiten de garantieperiode vallen informeren wij u altijd bij voorbaat over de mogelijke kosten en eventuele levertijd onderdelen.
Klachtenprocedure
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar een van de bovenstaande e-mailadressen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform kunt u vinden door op de volgende link te klikken: ODR platvorm . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."